Gép-ész-élet: A Végjáték naplója

Ez egy BME-KSK -s járműgépész-hallgató blogja, ahol bepillantást nyerhetsz a "Közlekes életérzés" ezen oldalára, ahogy a szerkesztő látja. És indul a végjáték...

Visszaszámláló

Lejárt az idő :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Karácsonyi összefoglalás

2011.12.24. 21:41 t4ki

Nos, jelentkezem egy hosszabb kihagyás után. A kimaradás oka egyszerű volt, nem volt hangulatom írni. Legtöbbször fáradtan, kimerültem ültem a gép elé, és akkor is a szakdolgozat dolgait kellett intéznem, vagy tanulnom. Egyszerűen kedvetlen, és motiválatlan voltam a blogoláshoz.

A végjáték kemény. A szakdolgozattal folyamatosan haladtam, majd miután mindenki rábólintott, a pót hét első napján, lebírálva, szépen összerakva minden jóval, leadtam a tanszéken. Igazából a szakdolgozat, mint tárgy nem volt vészesen nehéz, nem éjszakáztam emiatt, és köszönhetően a profi háttérnek, sikerült egy komoly anyagot kiadnom a kezeim közül. A védés miatt még egy munkanapom lesz a cégnél, ahol véglegesítjük a prezentációt, meg elpróbáljuk párszor. Az államvizsga dátuma január 5., szóval már nagyon közel a vége.

Az elmúlt hetek horrorfilmbe illőek voltak, nagyon sokat kellett tennem azért, hogy minden tárgy, minden vizsga sínen legyen, bár így sem teljesen úgy alakult, ahogy elterveztem. Az Üzemszervezés meglett, a 2. ZH -ra azt hittem, hogy pótolnom kell, de meglepetésemre meglett az elégséges, úgyhogy jöhetett a következő feladat.

A Járműgyártás-fenntartás c. tárgyal sem voltak gondok, korrektül össze volt rakva minden, letudtam a laborokat, könnyű volt a ZH, az elővizsga is teljesen barátságos volt, persze ugye fel kellett készülni rendesen az ábragyűjteményből, és nem volt gond semmivel. 3-massal fejeztem be a tárgyat.

Az Iránytech II az elmúlt hetek rettegett mumusa volt. A sima ZH-t buktam, a pótra sok tanulással mentem, bár bizonytalan voltam az eredménnyel kapcsolatban, nagy örömömre, minimálisan a minimum pont felett, de sikerült. A pótlabor teljesítése után már zsebemben volt az aláírás, és várt a vizsga, rá egy hétre. Az ezt követő 5 napból 4-et úgy tanultam végig, hogy vidékre hazajöttem, és reggeltől estig csak az iránytech ment nálam, sőt néha éjjel is. (Álmomban) húzós négy nap volt, kávé-iránytech-Need for Speed hármassal végigtolva. (Igen, néha kellett tolnom egy kis versenyt, hogy kikapcsoljam az agyamat)
A vizsga el is jött az hamar, a beugrón túljutottam, maga a vizsgasor sem látszott vészesnek, ehhez képest a szükséges 31 pont helyett 25-öt mutatott az eredményjelző lap. Minden tudásomat összeszedve a megtekintésen, több kérdésre válaszolva, majd egy ZH feladatot hibátlanul megoldva megkaptam a szükséges pontokat, így ezzel a tárggyal, és ezzel együtt tanszékkel, és a Z épülettel is végeztem egy életre.

A HőÁg aláírás megszerzése sem volt nehéz, itt még élt az a szabály, hogy összesen kell meglenni a ZH-nak, nem feladatonként. A vizsgára ez már változik, aminek okán Gausz t. úr részéből is fel kell készülni, ez egy elég nehéz feladat lesz, de muszáj megtenni. Még ez az egy vizsgám van hátra, január 2.-án, ez után meglesz a 210 kredit, és vár az államvizsga.

Jelenleg tehát egy HőÁg2 vizsga van még hátra, és mérnök leszek az államvizsga után.

Hamarosan....

ha meg már épp Szentestére jutott ez az összefoglaló, akkor had kívánjak

BOLDOG KARÁCSONYT

minden kedves olvasónak!

A bejegyzés trackback címe:

https://gepeszelet.blog.hu/api/trackback/id/tr473493991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása