Gép-ész-élet: A Végjáték naplója

Ez egy BME-KSK -s járműgépész-hallgató blogja, ahol bepillantást nyerhetsz a "Közlekes életérzés" ezen oldalára, ahogy a szerkesztő látja. És indul a végjáték...

Visszaszámláló

Lejárt az idő :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hatodik hét - Majdnem FAIL

2011.10.11. 21:37 t4ki

Jól indult számomra a hatodik hét, hétfőn egy múlt heti gyakot pótoltam be, mivel múlt héten nem jártam az Egyetem közelében. Ezzel még nem is volt baj, bár volt némi gyanús jel, hogy a körülöttem ülők valami iránytech labort emlegetnek. Aztán ez hamar feledésbe is merült, haza jöttem, és csináltam a céges dolgaimat, mert ugye azok is vannak. Aztán este megnéztük az új HaBárt, majd haza érve eszembe jutott az az Iránytech, mivel másnap gyak lesz (hittem én). Kinyomtatott ütemterv elő, megnéz, majd kikerekedő szempár, halk "ajjajj" sóhajtással. Múlt héten volt ugyanis az első iránytech labor, amit én sikeresen semmibe néztem. Miután többször megnéztem a dátumot, és hogy az bizony a múltba mutat, jöhetett a hideg zuhany utáni magamhoz térés. Elsőre nyugtatónak hatott, hogy a 3 ból 2-t lehet pótolni, bár az kevésbé, hogy ha ez ne adj' Isten vmi elővizsgával ütközik, akkor van baj bőven. Mivel ma még volt ez a labor, vadul elkezdtem rá készülni. Ez a komplett esti terv borulásával, valamit a ma délelőtt komplett átszervezésével járt. Nyomtatni, tanulni, beugrót kidolgozni, mindezek miatt egy üzemszerv gyakot skippeltem is. Aztán volt egy járműgyártás gyak, majd az IT labor, szerencsére nem volt para, beengedtek, lemértem, rajzoltam, számoltam, majd hullafáradtan kijöttem. Mindenesetre ezek után rendesen felvésem a dátumokat, mert ilyen feszkó nem kell több.

Holnap hajnalban irány a meló, és már beszereztem minden könyvet, amire szükségem lehet idén. (Iránytech, Jgyártás, Hőág2)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gepeszelet.blog.hu/api/trackback/id/tr803296087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása