Gép-ész-élet: A Végjáték naplója

Ez egy BME-KSK -s járműgépész-hallgató blogja, ahol bepillantást nyerhetsz a "Közlekes életérzés" ezen oldalára, ahogy a szerkesztő látja. És indul a végjáték...

Visszaszámláló

Lejárt az idő :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hosszú hétvége

2011.10.30. 17:21 t4ki

Lassan 2 nap eltelik a hosszú hétvégéből, tegnap egész nap üzemszervezés feladatokat csináltam, este meg a szakdolgozatomat írtam. A mai napon egy órával több állt rendelkezésre, amit tanulásra akartam kihasználni, de nem úgy jött össze. Legalább haladtam ma is az üzemszerv feladatokkal, egyre jobban átlátom az egészet, úgyhogy nem lehet gond. Délután (nemrég) a járműgyártásos témában merültem el, most pihenés címszó alatt az új háziállatomat, egy Revoltec FightPad -et idomítottam.

Erre a szerkezetre Vaterán akadtam, és mivel sokat rajzolok a gépen, hasznosnak tűnt egy kiegészítő billentyűzet, amire ki tudok programozni billentyűkombinációkat, ezáltal felgyorsítva a munkát. (Hasonlóan mint egy programozható egér) Meg is jött a cucc, örültem is neki. Aztán jöttek a driver gondok. az XP SP3-as gépem fel sem ismerte, a Win 7-es is csak mint billentyűzet, programozható gombok nélkül. Driver feltelepítése után is. Aztán gondoltam kipróbálom a céges gépen. Csodálatos dolog történt, sikerült felismertetni, azonnal. Ott a cégnél tudtam is használni szépen, bár fenntartásokkal, mert a 4+2 nyílbillentyű a WASD gombokra van gyárilag beállítva, így azok programozás szempontjából használhatatlanok. Miután az általam használt kombinációkat a cégnél ráprogramoztam, itthon megint csak egy "sima" billentyűzetként üzemelt. (Ellentétben az egérrel, amit 1x kellett felprogramozni, azóta is gép és driver függetlenül végzi a dolgát :) ) Ezek után a neten kutatásba kezdtem, míg végül sikerült egy HID Macro nevű programra akadnom, ami minden problémámat megoldotta :) Eredetileg a Flight Simulatornak fejlesztett kis program, ami több billentyűzet egyidejű használatát támogatja, és minden billentyűhöz rendelhető egy parancs. Így akár megcsinálható az is, hogy 2 teljes értékű billentyűzetem van, és az egyiken a billentyűk teljesen más funkciókat csinálnak. Hasznos :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gepeszelet.blog.hu/api/trackback/id/tr603340593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása